Τρόποι αποστολής
1. Έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας: Η
παράδοση των επιλεγμένων προϊόντων σας γίνεται από συνεργαζόμενη με εμάς
εταιρία μεταφορών στο χώρο που μας έχετε υποδείξει.
Για
παραγγελίες εντός της περιφέρειας Αττικής ποσού υψηλότερου των 300 ευρώ, τα μεταφορικά
παρέχονται δωρεάν, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, στις ακόλουθες περιοχές: ΑΓΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,
ΑΘΗΝΑ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΓΑΛΑΤΣΙ,
ΓΛΥΦΑΔΑ, ΔΑΦΝΗ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΖΩΓΡΑΦΟΣ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΙΛΙΟΝ,
ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΜΑΡΟΥΣΙ,
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ,
ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΝΙΚΑΙΑ, ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΠΑΠΑΓΟΣ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ,
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΑΥΡΟΣ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΧΑΪΔΑΡΙ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΨΥΧΙΚΟ.
Για
παραγγελίες κάτω των 300€ ελάχιστη χρέωση 6€ επιβαρύνει τον πελάτη. Το ωράριο
παραδόσεων είναι 8.30 με 4.30 Δευτέρα με Παρασκευή.
Αν δεν
υπάρχει ασανσέρ ή αν η χωρητικότητά του δεν επαρκεί για τη μεταφορά, οι
παραδόσεις γίνονται επί του πεζοδρομίου.
Τα
εμπορεύματα κάτω από 2 κιλά παραδίδονται σε εταιρία μεταφορών με ελάχιστη
χρέωση 3 ευρώ. Τα κόμιστρα επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Ογκώδη η
βαριά αντικείμενα π.χ (λέβητας πετρελαίου) μεταφέρονται με συνεργαζόμενη με
εμάς μεταφορική εταιρία η γερανό, εντός και εκτός αττικής με έξτρα κόστος
κατόπιν συνεννόησης και τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για
παραδόσεις εκτός Αθηνών τα προϊόντα αποστέλλονται με χρέωση του πελάτη σε
πρακτορείο ή Courier της επιλογής του σε συνεννόηση με το κατάστημά μας.
2. Μετάθεση
κινδύνου: Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με
εντολοδόχο τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης
των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Για την ανάθεση της μεταφοράς σε
συνεργαζόμενο μεταφορέα καθώς και για το σχετικό κόστος θα ενημερώνεται ο
πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή
συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με
τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο
3. Παραλαβή από το κατάστημα (Collect @
store): το κατάστημά μας παρέχει
στον πελάτη την δυνατότητα παραλαβής των πωληθέντων μέσω του ηλεκτρονικού
καταστήματος προϊόντων και υπηρεσιών, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, από το φυσικό
μας κατάστημα, εφόσον το είδος είναι διαθέσιμο προς παράδοση στο κατάστημα,
αποπληρώνοντας το τίμημα των προϊόντων αυτών με μετρητά ή με χρέωση πιστωτικής
κάρτας, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα, που θα έχει
ήδη επιλέξει.
4. Το
κατάστημά μας και οι συνεργάτες μας λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την
έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω
χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε
ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό του. Ενδεικτικώς, το
κατάστημα δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε
καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες
μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των
προϊόντων στις αποθήκες του καταστήματός μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην
περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων το κατάστημά μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια
να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να
σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την
παράδοση άλλου προϊόντος.
5. H
διεύθυνση που δηλώνει ο χρήστης του
ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να είναι πραγματική, έγκυρη και ακριβής. Το
ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για την μη παράδοση ή την
καθυστερημένη παράδοση των προϊόντων, σε περίπτωση λανθασμένης διεύθυνσης
παράδοσής τους. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση, ή τυχόν
μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσής του, ο χρήστης του
ηλεκτρονικού καταστήματος είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωσή μας,
προκειμένου να γίνει η αποστολή στη σωστή διεύθυνση. Σε διαφορετική περίπτωση,
θα επιβαρύνεται ο ίδιος με το επιπλέον κόστος μεταφοράς. ή το κόστος
ατελέσφορης μεταφοράς.
6.H
παραλαβή του αντικειμένου και η υπογραφή του αγοραστή στο έντυπο του μεταφορέα
συνεπάγεται την αποδοχή της παραγγελίας από τον αγοραστή.
7.Σε
περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης του προϊόντος από υπαιτιότητα της μεταφορικής
εταιρίας, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν υπέχει ευθύνη. Σε περίπτωση
περαιτέρω υπαιτιότητας της μεταφορικής εταιρίας, από την οποία προέκυψε
ελάττωμα του προϊόντος, διατηρείτε καθ’ όλα τα δικαιώματα που αναφέρονται κατωτέρω
για τα ελαττωματικά προϊόντα.
8. Η
παράδοση μπορεί να καθυστερήσει: α) Κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη
εμπορική κίνηση, β) Εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών, γ) Σε περίπτωση
ανωτέρας βίας
9. Υπηρεσία εγκατάστασης κλιματιστικών
μηχανημάτων από την εταιρεία μας: Μόνο κατόπιν συμφωνίας με τον εκάστοτε
αγοραστή, το κατάστημά μας δύναται να παρέχει και υπηρεσία εγκατάστασης
κλιματιστικού από αδειούχο – πιστοποιημένο τεχνικό, υπάλληλο του καταστήματος ή
συνεργάτη μας.